Sunday, February 8

[Post - Exam]

Salam guys!
We meet again!
There were so many things happened (RCSI exam, Birthday Celebration, PPIMI AGM, Next Galway, and Spain..(I'll explain the latter in the next entry ya!)

I know I'm not an active blogger, but I still want to catch up with u guys.
Therefore, I put pictures below to describe the events. Let the pictures talk!
Enjoy!

makan aiskrim, lepas stress (1st week of exam)


di Iskander's, makan2


shidah dan dhil

The next day after our so called "independence day"...
C.E.L.E.B.R.A.T.E.!
(The event was held to celebrate those who turned 20 and 21 this year!)



thanx Rasyid for the sweet and tasty chocolate cake (rasa tercabar nih laki terer wat kek)


spagetthi goreng yang menjadi rebutan ramai (kan Aus?haha!)


bravo again to Rasyid for this delicious strawberry muffins!


mereka yang diraikan (Aus: 20, EE: 21)

mereka juga diraikan (Asma:20, Lin: 21)





NEXT: Penubuhan Tanzim PPIMI baru.

http://i256.photobucket.com/albums/hh171/mufaz08/LogoPPIMI.jpg
PERSATUAN PELAJAR ISLAM MALAYSIA IRELAND

Assalamualaikum wbt. Pembentukan Tanzim Baru

Seperti yang dimaklumkan oleh pihak SPR PPIMI,
pencalonan dan pilihan raya telah diadakan pada 24 Januari 2009 bagi jawatan Presiden, Timbalan Presiden, Setiausaha, Bendahari dan 6 orang Exco (3 lelaki dan 3 perempuan) dan berikut adalah keputusannya


PRESIDEN
AFIQ IZZUDIN BIN A.RAHIM (RCSI, TAHUN 3)

TIMBALAN PRESIDEN
NURHANIS SYAZNI BINTI ROSLAN (RCSI, TAHUN 3)

SETIAUSAHA AGONG
AHMAD FAISOL BIN HARUN@ISMAIL (UCD, TAHUN 2)

BENDAHARI AGONG
LIYANA HUDA BINTI KAMARUDDIN (RCSI, TAHUN 2)

EXCO LAJNAH TARBIYAH & DAKWAH
SYURAHBIL BIN ABDUL HALIM (TCD, TAHUN 2)

EXCO LAJNAH AKADEMIK & INTELEK
MUHAMMAD FIRDHAUS BIN PAZIL (RCSI, TAHUN 1)

EXCO LAJNAH KEUSAHAWANAN
AHMAD ZAFRULLAH AFHAM BIN AHMAD FIKRI (RCSI, TAHUN 1)

TIMBALAN EXCO LAJNAH TARBIYAH & DAKWAH
SITI UMAIRAH ISMAIL (UCD, TAHUN 2)

TIMBALAN EXCO LAJNAH MEDIA & TEKNOLOGI
AFIQAH SYAMIMI MASRANI (RCSI, TAHUN 1)

TIMBALAN EXCO LAJNAH BELIA & SUKAN
SITI KHADIJAH ZULKARNAIN (RCSI, TAHUN 1)

yup, thats me.. bak kata abah, I have added a new responsibilty..Mampukah aku? InsyaAllah aku akan cuba yang terbaik..rakan2, idea dan sokongan anda semua amatla diharapkan.. sila berganding bahu bersama untuk kemaslahatan semua, ya!


LAST: NEXT EIRE '09 - A New Beginning

heading down to Galway, yeay!


Atap hijau, Cork (!st runner-up)


Belfast + Ireland

Di tengah2 Quadrangle, NUIG




NUIG

outing with old classmates (azie, jiji, mimi, asma, lin)


ninja muncul dikala sejuk

That' all for now.
p/s: To see more pictures, plz visit my facebook.
Gracias!

No comments: